luni, 4 august 2014

Despre dragoste



Dragostea e singura formă de proprietate intabulată în suflet.

Când am început să iubesc nu eram căsătorit.
Când am încetat să mai iubesc ofițerul Stării Civile mi-a spus că și pentru divorț tot lui ne putem adresa.

Dacă m-aș duce în Japonia m-ar interesa niște cursuri practice de harakiri.

Deoarece Dumnezeu nu a putut separa complet pământul de ape i-a dat omului o barcă.

 Când îți e dor de o iubire pierdută nu îți rămâne decât să iubești mai tare ființa de lângă tine.

Îmi e teamă de întuneric. Mie și lui Edison.

 Am o nostalgie a viitorului. Abia aștept să se întâmple.

Când o femeie frumoasă te refuză nu insista. Când te refuză o femeie urâtă să știi că se fandosește. Insistă.



Dr. Cosmin Georgescu
04.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu