duminică, 3 august 2014

Despre nemurire si alte nimicuri

      Ceasornicarii au observat că majoritatea clienților sunt tineri îndrăgostiți.








      Religia te conduce la Dumnezeu pe o cale mai întortocheată că să ai timp să te gândești.





     Cere-I Lui Dumnezeu totul. Îți va îndeplini prin ființa iubită.

     Oamenii nu sunt nici buni, nici răi. Sunt și buni și răi.

     Dumnezeu nu e în cer. E cerul.

     Adevărul e o haină pe care dacă o porți nu numai că te face frumos dar te și apără de toate săgețile otrăvite ale minciunii.

     Lumea în care trăiești o și schimbi. La început statistic și foarte rar - spre final în substratul ei metafizic.

     Ești liber doar dacă libertatea ta eliberează în fiecare zi alți oameni.

     Nu-i poți conduce decât pe cei mai slabi decât tine. A conduce înseamnă a minimaliza.

     Crucificându-L pe Iisus oamenii au crezut că se răzbună pe Dumnezeu pentru povestea cu mărul.

     Libertatea nu ține de libertatea încheieturilor.

     Din toate direcțiile pe care mergi, una singură e bună. O recunoști ușor. E cea mai grea.





     Dintre oamenii care se ocupă de fericire cei mai bine plătiți sunt producătorii de vinuri și proprietarii de resorturi spa, iar cel mai prost sunt retribuiți scriitorii.

     De la Iov încoace nimeni nu a mai suferit ca mine. Nu mă compar nici cu Cioran. El suferea la Paris.

     Natura te învață să iei fără să furi și să dai fără să oferi.

     Dacă omul ar fi diavol i-ar reuși toate. Dacă ar fi Dumnezeu le-ar regreta.

     Nu e grav că murim. Grav e că totuși nu înviem.

     Suntem doar acea parte din iubirea lui Dumnezeu care se sacrifică.





          Dacă îți iei rolul în serios nu-l mai joci.

     Mi-au prins bine toate eșecurile. Ele m-au învățat umilința. Acum e prima dată când mă laud cu ele.

     Peștii nu ție cont de apele teritoriale, nici păsările de spațiile aeriene survolate de radare, doar omul - ființa liberă - așteaptă ore bune permis de acces.

     Ieșirea din ciclul prădător - pradă e Nirvana biologicului. Te omoară frumos.

     Nu am să le cer oamenilor nimic. Dar am să le dau totul.





     Am stat la masă cu mulți sfinți dar nici unul nu mânca de Post.

     Ca să te scape de lanțuri - Dumnezeu îți cere să-ți mai împreunezi o dată mâinile sub bărbie.

     Pe om îl iubești numai dacă îl înțelegi. Pe Dumnezeu îl iubești oricum.

     După unii cercetători, Geneza nu s-ar fi terminat cu crearea omului ci cu alungarea lui din Rai.

     Dacă pământul se învârtește, vertijul e fiziologic.





     Ferice de cei care pierd timpul ! Au șansa să-l găsească la un moment dat.

     Sunt cel mai mare inventator. Mi-am inventat viața. Îi mulțumesc Lui Dumnezeu pentru material. A fost bun.

     Scriu pe ce găsesc. Când nu mai am pe ce scriu pe mine. Mă tatuez. Dermatografism.

     Sunt o floare de cactus care nu poate fi culeasă din cauza numărului mare de țepi.

     Mă ocup cu problemele mondiale. Am auzit că acum se comentează Campionatul Mondial de Fotbal.




     Vi s-a întamplat să mergeți la un restaurant și să nu plătiți ? Atunci cum vreți să fiți nemuritor ?

     Purtați-vă frumos între voi ! Faceți parte din cohorta de studii prospective randomizate a Lui Dumnezeu.

     Detest casele mari. Au prea multe ascunzători.

     Un om care îți spune adevărul, rareori îți e un prieten. De cele mai multe ori e dușmanul care te-a învins.





     Până și Nautilusul a eșuat în a fi nemuritor.

     Când m-am apucat să trăiesc obstetricienii i-au zis mamei că ar trebui să-și mai vadă și de viața ei.

     Fizic, avem toate caracteristicile umane.

     Suntem ființe evoluate. La ce bun să ne mai promovăm între noi ?

     Adevărata originalitate bulversează.

     Cinismul Apocalipsei e că durează.

     Dacă observi că la o petrecere toți sunt beți, retrage-te. Dar fă-o în așa fel încât să nu fi condus.





     Dacă Dumnezeu te iubește orice altă iubire e redundantă.

     Am văzut femei care după 20 de ani mai încăpeau în rochia de mireasă. Aceasta spune multe despre căsnicia lor.

     O mamă care se ocupă cu educația copiilor îi reproșază soțului că nu are studii de antropologie comparată.

    Strigoii nu există - pur și simplu ar trebui întărită paza cimitirelor.

     Eu nu am respirații. Am aspirații.

     Rareori oamenii te omoară cu vreo armă.

     Trăim și de fapt murim. Ca pe vremea comuniștilor: stăteai la rând la zahăr și îți dădea ulei.

     Ai făcut o statistică să vezi câți oameni te iubesc ? O statistică e impropriu spus. Statistica lucrează cu numere întregi.

     Nu îmi pot lua ochii de la Frumusețe. De aceea o rog să nu plece, să nu mă orbească.

     Destinul e varianta scurtă a vieții.

     Când un om vrea să spună adevărul găsește puterea să se ridice în picioare chiar și din patul de moarte.

     Câți oameni concură la singurătatea ta ?

     Suntem ființe sociale, dar nu sociabile.

     Singurătate, te-am dezamăgit...





     Moartea știe când să vină. Viața o tot amână.

     Iubesc ca o ființă marină. Retrăgându-mă pentru un timp pe uscat printre voi.

     Nu tristețea e cauza disperării, ci fericirile anterioare.

     Ocupă-te de interiorul tău. Exteriorul e încă bun.

     Salvează-te în fiecare zi. În ultima vei fi mântuit.

     Ce frumoasă e Lumea la primele ore ale dimineții, cât încă oamenii mai dorm.





     Dumnezeu nu știe cu ce te ocupi. Știe ce faci.

     Seriozitatea unui om îl definește dar îl și mărginește.

     Am scris tot ce nu am trăit. Sunt singurul scriitor care nu am scris din experiență.

     Fragmentând ,,e-ul,, în ego și id, psihologii nu au reușit decât să complice egoismul.




     Sunteți optimiști dacă vă închipuiți că Viața se termină cu Moartea. Eu cred că se termină cu Nașterea.


     Luați o distanță față de tot ce nu vă place și veți descoperi vidul absolut.

     Fizica a făcut mari progrese. Metafizica i le-a contracarat.

     Bolnavii trăiesc doar din ambiție.

     Toate temerile noastre se reduc la teama de moarte.



     Dacă vrei să fii etern trebuie să renunți la condiția de om.

     Când dușmanii te consideră prieten, sunt învinși, dar nu vor s-o recunoască.

     Nu detest lumea ci strania ei alcătuire.

     Mă pot gândi la orice dar nu pot reflecta decât la mine.

     Sunt o pasăre neornitologică. Nu cânt, nu zbor.
    




     În fața Morții nu te mai uiți la ceas. Știi că oricum ai întârziat.

     Motivul pentru care trăiești și motivul pentru care mori e același: ordinea universului.





     Toate ceasurile de mână sunt defecte. Arată pulsul.

     Când Darwin vizita o grădină zoologică lăsa la intrare planul aleelor.

     Iisus a mai avut un apostol: Tâlharul de pe Cruce.

     Dumnezeu are încredere în tine chiar dacă nu ești credincios.

     Lumea e mai frumoasă dacă o privești cu amândoi ochii.

     Pentru un păcat originar atâtea vieți în derivă...

     Iubiți pe riscul vostru.

     În loc să frângă pâinea, oamenii au făcut Marea Schismă.

     Dacă nu ai văzut un om trist - nu te-ai uitat în oglindă.

     La întoarcerea Fiului Risipitor - Fratele acestuia își ia câmpii.

     Moartea e cu ochii pe polițele de sănătate.

     Pentru un om, o viață e de ajuns.

     Sacrifică-te. Dumnezeu nu te poate primi oricum în Rai.

     Dumnezeu are tot ce-i trebuie în Cer. Și noi Îl chemăm pe Pământ.

     Biologic suntem ființe impure. Rezultăm din doi părinți.

     Suntem ființe arboricole. Avem nostalgia înălțimii.

     Viața e un cocktail. Cu cât amesteci mai multe cu atât nu-ți dai seama ce bei.

     Nu cred că omul, fiind creat ultimul, e culmea Genezei. Dumnezeu a început Lumea cu cele fundamentale: Pământul și apele. Nu a lăsat nimic esențial la final.

     Cine e însetat să trăiască e însetat și să bea.




     Toți oamenii și-au programat o întâlnire cu Dumnezeu după moarte.


     Am să iubesc. Dumnezeu mi-a prescris asta.


     Dr. Cosmin Ștefan Georgescu
     03.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu