joi, 7 august 2014

Filozofie în Parcul Alei din Giurgiu



Divorțul nu te apără de o nouă căsătorie.

Viața e lungă. Iubirea e scurtă.

O parte din viață am iubit, cealaltă am fost iubit.

O iepuroaică oricâți pui ar face -  toți au urechile mari.

Ursul își face planuri dar le uită când iese din hibernare.



Ce i se poate reproșa unui bărbat singur ? Că nu scrie o carte. Dar unei femei singure ? Ei nu i se poate reproșa nimic.

Dacă aș fi ginecolog aș cere ore suplimentare.



Bărbații curtează femeile din curiozitate. Femeile le răspund din naivitate.

Vă spun adevărul. Dar nu îmi cereți să vi-l repet.

Dragostea e un armistițiu. Cine îl încalcă primul e trădător de război.

Mi-e dor de niște oameni pe care nu i-am cunoscut niciodată.

Rochia a fost primul semn că femeia nu se mai teme de bărbat.

Când o femeie te sărută prima vrea mai mult. Când o săruți tu primul e tot ce îi poți oferi.

O femeie e ca o floare. Se lasă culeasă doar în clipa în care sufletul ei va muri.

Nici o femeie nu te iubește mai mult decât alta dar știe de minune să îți dea această senzație.

Azi îngerul care îi spune femeii că e însărcinată nu îi mai aduce vestea cea bună.

Nimeni nu mai are răbdare. În dragoste mângâierea a devenit excitație.



Dr. Cosmin Georgescu
07.08.2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu