miercuri, 6 august 2014

Filozofie giurgiuveană



Din tot ce ii oferă Lumea, bărbatul are nevoie doar de o femeie. Problema e că femeia aceea știe asta.
 
În toate divorțurile femeile nu au nici o vină. Și nu e ultimă galanterie.

Bărbații nu sunt niciodată pregătiți să se căsătorească. Femeile nu sunt niciodată pregătite să divorțeze.

Bărbații sunt pacifiști. Ar mai face dragoste cu femeia de care au divorțat.

Un bărbat nu divorțează până nu îl cunoaște personal pe amantul soției.

Când un bărbat își dă jos verigheta când face baie - sub duș nu e soția.

Dați-mi o idee și nu o veți mai recunoaște când am să v-o dau înapoi.

Divorțul permite o mai bună cunoaștere. Dar e prea târziu.

Adevărul e o undiță. Important e ce prinzi cu el.

Sunt nefericit. Dar mă prinde.

În fața unei minuni nu mă crucesc. Mă închin.

La o reuniune, amanții se fac că nu se cunosc. Asta trezește suspiciunea partenerilor legitimi.

Căsătoria e o formă de a te îmburlăci. Nici nu te mai căsătorești după.

Dacă amanta e gravidă e adevărat braconaj.



Dr. Cosmin Ștefan Georgescu
06.08.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu